Jag vill veta!

Hej hej alla. 
Hoppas ni mår bra.
Jag har gråtit så mycket av rädsla nu ikväll.  
En mega f*cking stor spindel va i vårat kök, den bara va där och då menar jag stor 😲🖑               🖐 
Lägger in en bild här under 📸
 
 
Jag fick panik utan min karl hade de inte gått.
Detta kallas för arachnofobi. 
Har även nått som heter Trypofobi ..fobi för hål. 
Kan inte lägga in nån bild eftersom jag nästan kräks av att se. 
En viss social fobi.
Sen är jag rädd för så otroligt mycket annat, som att något ont kommer hända om jag går på en brunn där de står 40 på. 
Vill helst inte trampa på linjerna då de är rutor på marken.
Inte rädd för att dö men att dem jag känner ska. 
Kan skriva en bok sen istället 😅😅
 
Men hör ni.. jag vill veta vad har ni för fobier och rädslor?
SNÄLLA TELL ME!  😇😇
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns många fobier hjärtart: tvestjärtar 😬 getingar 🐝 att det ska hända dom man älskar något💓

2017-08-07 @ 13:01:05
Postat av: Alexiia silly

Haha ja 😅

2017-08-09 @ 00:56:49
URL: http://alexiialifemoments.blogg.se/
Postat av: Alexiia silly

Haha ja 😅

2017-08-09 @ 00:56:50
URL: http://alexiialifemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: