Vad är de som döljer sig bakom smärtan?

Godkväll, som utlovat så tänkte jag berätta för er hur de gick hos läkaren.

Vill börja med att säga att hela dagen har varit fylld av både bra och dåliga känslor, positiva och negativa tankar.
En ledsen bebis en kelsjuk hund, och allt jag ville var att vara med dem.

Jag började med att vara för sen till läkaren vilket inte gjorde nått.
Hon ställde frågor och jag svarade så gott de gick.
Jag blev undersökt, kändes bra gjorde inte ont.

Ett ultraljud gjordes och de va en cysta på ena äggstocken. 
Hon misstänker endometrios men kommer få en tid igen om ca 2 till 3 månader. 
Jag skickas till provtagning, där ett jobb erbjudande dök upp. Efter 35 min väntan på min tur ett nålstick sen var de över.
Nästa väntetid var på apoteket, 25 min senare kunde jag äntligen pusta ut. 

Så nu vet både ni och jag att smärtan inte är inbillad.
Ska jobba i helgen blir förmodligen ganska dött här på bloggen. 
Trevlig helg 😄





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: