Fick jag missfall? hur gick de för er?

Goddag alla filurer. 

Bilen rullar, barnet sover och vovven solar.
Och här sitter jag med mobilen i näven och funderat ett tag på detta inlägg.
Nu är de på tiden.
Somliga jag känner vet om detta, och de som är detta är nått jag funderat på sen den dagen.

När barnet var ca 3-4 månader hände nått.
Jag fick magsmärtor från h*lvetet och magen rasade i stort sätt sönder och samman.

Jag rusade in på toaletten för jag kände att de forsade blod och stora klumpar blod, kourgulerat blod.
Dem va stora som skrumpna clementiner och luktade nått fruktansvärt, de var även klumpar som plommon.

Smärtan var outhärdlig och jag var nära på att ringa akuten. 

Men som den person jag är så ville jag inte förstöra stämningen eftersom min sambo skulle iväg.
Jag tog på mig den berömda dragkedjan och torkade undan tårarna från ögonen för att inte verka påverkad. 
Tog hand om min son som vanligt .

Jag vet inte vad de va eller nått snart får vet veta.

Tillbaka till idag så e vi påväg mot garaget då vår Cab ska få börja användas igen.
Lilleman var på dagis 1 o en halvtimme själv och sedan var vi med på måltiden. 
Allt ha de gått jättebra! 👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: