After work, 1 års kalas, ut och äta.. sena nätter!

Godkväll alla läsare! 

Nu sitter vi i bilen.
Vägen känns lång och trög när man jobbat hela dagen och hellre velat myst i soffan. 
Nu är de dags för mig att andas igen och finnas! 

Helgen som var började med after work på kvällen, som sedan avtog för oss långdragna kl halv två och de va knappt jag kände mig trött.

Lördag morgon kl 9 var de dags att ta sig upp! 
Vi väntade gäster och svärföräldrarna och krilles bror har varit våra sov gäster i helgen.
I lördags fyllde vår lille skit 1 år, de va kanonväder så blev lite grillning, paket öppning och sedan fika.






Senare på kvällen var jag utbjuden på restaurang av en vän.
Detta slutade sedan med lite dans och bravader vid kl två på natten. 
Ännu en sen "dag. 







I söndags förväntades de inte mycket av mig men vi tog ändå en sväng på a6.
På kvällen mös Vi, tog en bubbel ansiktsmask en dusch och somnade mitt i na

Man kan kortfattat säga- vilken j*vla helg! 
 
Kram ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: