Lugnet efter stormen ...

Godmorgon på er!

Nu i dagens början hör jag två av mina killar i vardagsrummet och den tredje ligger här under täcket.
Jag har intagit magläge i sängen, men ska väl snart upp jag me.
Behöver mat! En kopp kaffe! 

I fredags fyllde jag 26 enligt siffrorna på korten, medan min hjärna inte tänker bli mer än 25.
Igår hade vi lite kalas med tacos och hembakat. Ni vet hur det är när folk ska komma på besök. 
I fredags bakade man mitt i natten vilket var uppskattat på kalaset. 
Plockas och städas, ta hand om unge och hund. 

Och nånstans där emellan ska man hinna, duscha, raka näshåret och puddra näsan.

Jag älskar att ha alla mina fina på besök, men när man ska vara i centrum vill man ju vara lite fin.
Efter allt besök va de efterlängtat att ta av sig alla obekvämligheter och krypa upp i soffan.

Idag ligger jag på sträckbänken, dags att gå upp!!!

Lite pic by bro och Krille.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: