Glad påsk! rörd till tårar...

Långfredag, låååånga långa fredag!!!! 
Ligger just nu i soffan halvt slängd över Rambo, han har lagt sig under mig 🤣 

Blev en dag fylld med salta glädje tårar, 
känslan man får när man får höra hur mycket man gör för nån. 
Hem och tryckte i mig en burk tonfisk med böner( sikken j*vla kombo ) våga vara lat.
Sen va de bara jag och Rambo ett par timmar.


Strax där på kom la famija hem, jag fixade naglarna och njöt av en kopp kaffe.
Lilleman käkade lite mat, busade runt och somnade. 

Både gubben och svärfar stod i köket och fixade mat, de va så gott så blev inget matfoto.
Nu sitter jag och Rambo och myser i soffan.
Krille och svärfar är och kollar på bilar.
Sitter och tittar på talang och en kille på 5 år rappade så himla fin historia bakom den lilla familjen. 
Glad påsk på er föresten, kanske påskpysslar lite imon får se lite vad dagen bjuder på.
Nu är jag sjukt trött väntar på att tvätten ska bli klar 🤗 


Vi ses på blåkulla😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: