FyF*n och våffeldagen

Yeeeh, efter en hektisk och tuff jobbhelg 
tyckte jag de va skönt att få en ledig dag innan veckan drar igång igen.
Men i mon vankas utbildning.. fast jag gillar den utbildningen.
Ibland kan man bara känna va skönt inga måsten bara göra vad man vill och se ut hur man vill.
Hade sett fram emot en heldag i pyjamas, tuffsigt hår, tossor på fötterna och en kopp kaffe i näven hela dan. 

Är bara så trött och minnet har jag nog lämnat kvar i skåpet.
Men ni vet ju säker hur otroligt fumlig man blir när man har fullt upp saker missas och går åt skogen.

När man börjar plocka smutsig disk från maskinen fast man borde plocka ur skåpet.
Säger saker utan SAMMANHANG!
Ja ni FATTAR! 
Men jag har ändå fått mycket saker gjort, hunnit titta på teven, ätit och skitit. 
Klarat av att ta hand om mig själv trots att jag sätt lika j*vlig ut hur mycket spackel som träffat mitt face. 

Efter jobbet idag som kl 16, tog jag bilen raka vägen hem med en burk minimajs i knät.
Med hopp om att all spad inte skulle blöta ner hela bilen vinglade jag lättsamt omkring på vägen.
Lagen mot förbud att använda mobiltelefon när man kör. 
Då va jag lycklig att ingen såg mig när jag körde över rondellen påväg hem.

Lagen mot förbud att äta minimajs på burk när man kör ' here i come! 👍
Jag pussade och gosade med mina fina killar som jag saknat så vilket värkande vara ömsesidigt. 
Maxi lockade oss med sallad och snart blir de att svulla med lite våfflor och en stor härlig kopp med te 🍪

Hoppas ni inte glömt ställa om klockan 😉

Sorry om detta blev lite flummigt  men jag repar mig nog till påsk 😉 
Tack för ni tog er tid 💋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: