7 år tillsammans idag.

Hej på er.. herregud kl är redan tre på eftermiddagen nu när jag skriver.
Kom nyss hem, hämtat unge och hund och handlat.
Idag är en speciell dag för mig och min sambo, de hoppas jag 🤣 

För 7 årsen hände två stora saker som förändrade mitt liv. 
1 jag tog studenten.
2 jag och Krille blev ett par.
Idag jobbar han så vi fick lite barn och hund ledigt över natten.
Vi började med att inte vet vad som skulle hända, spontanitet tror jag de kallas.

Tanken va att vi skulle ta oss ett dopp så vi åkte till Gränna men mer än så blev de inte.
Vi gav varandra en kärleksgåva sen åkte vi vidare till Vadstena.



I Vadstena gick vi runt och letade efter restauranger vilket allt va fullsatt.
Men gud så mysig stad de är 😍😍😍




Folk stod till och med och köade utanför pizzeria vilket som skulle ta 45 till 50 min innan pizzan va klar.

Men vi gav upp och köpte pizza en bit bort och satte om i hamnen och bara njöt.

Det var de godaste pizza jag någonsin ätit, den räddade alla mina dimmor och jag kunde se klart igen.
Vi fick se sådana som flög, dem hade som en stol med motor och segel. 
Dem flög omkring som galningar nästan att han nuddade hustaken.

Och de vi inte trodde vi skulle sluta dagen med var riddarspel inne på klostret eller innan för fast utanför. 
Haha. Så häftigt, vi slocknade sedan kl halv 3 och nu väntar jag på att min älskling ska komma hem.




Hoppas ni får en toppen dag ❤
Alla foton tagna av Krille. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: