Mitt 2017

I både glädje och sorg tog jag mig igenom 2017.

Året började så bra, en stor mage i lagom gott väder. 
I väntan på bebis fick våra vänner en liten plutt som fick Namnet Bentley.

 
Vi tittade endel på tv.
Stockholm ghost walk. 
Alla hjärtans dag. 
Gick hem från jobbet i väntan på bebis. 

Firat en hel del födelsedagar. 

Fått roa mig.

Blivit ett år äldre. 
Fick överaskningsfest och baby shower i ett och samma svep. ( tyvärr för chockad för att ta bilder) 
Sambon friade i födelsedagspresent. 


Ullared! 
Terror i Stockholm 😩
Köpt bil 😃 
Hv tog guld 💥
Spenderat en hel dag på idol.


Vår lilla hjärta tittade ut och som vi följt med i hans framgång.
6 veckor med skena, starkare än någonsin och fort fram med allt. 

 
Firat min första morsdag.

Nationaldag.
Firat sambo i 6 år.
Midsommar. 
Massa små utflykter bland annat Hjo och Skåne.





Fransar
Gratis diskmaskin.
Golf.
Titanic the exhibition


Dop
Umgåtts med familj och vänner, även lärt känna nya. 
Krille klämde min hand.








Ätit massa god mat.

 
Käkat superstarka nudlar. 
Börjat bygga naglar.

Och de jobbigaste och mest tråkigaste som va under året va en stor sorg jag ännu inte kunnat förstå. 
Min fina mormor lämnade oss, och som en start på 2018 vill jag ge allt jag lärt mig från henne på de här året, nämligen styrka och att glädjas åt livet trotts allt jobbigt som kommer i vår väg. 

Tack 2017 för de gångna året och tack fina mormor för alla år med dig och som du givit varje dag av glädje och försökt in i de sista hur dåligt du än mådde så viste jag och kände att du var så tacksam för oss alla. 
2017 till minne av mormor ❤ saknad, aldrig glömd. 



Planer, mål och tankar kring 2018 kommer dyka upp.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: