Så mår jag idag.

Godkväll allesammans, j* va de va längesen nu.
Har börjat jobba igen för ca 5 veckor och jag kan ärligt säga att jag inte hängt med är de nån som driver med mig eller har de gått så fort.
Men vet ni va nu är jag tillbaka. 
Jag vet att många av er har rädslor som man inte klarar av att takla själv.
För mig vet jag inte vilket som är värst, att vara rädd för att vara sjuk eller vara rädd för att ringa och be om hjälp.
Många av dem som känner mig vet att när de gäller dem att söka hjälp så tjatar jag bokstavligen hål i huvudet på dem.
Men gäller de mig, nepp de är ingen fara.
När jag va i ca 17-18 ålder tror jag +- nått år hade jag tryck under revben och smärta i bröstet.
Detta ledde till en röntgen vilket =ingenting.
Sen va de magen = en mini variant av ibs.
Brist på röda blodkroppar men inte så farligt då.
Har i år haft rikliga mängder blod vid mens, och outhärdlig smärta i både mage och rygg.

Har ätit järntabletter men kände mig inte piggare för de.

Ja jag borde ringa men vågar inte, de kanske inte är nått. 
Men ha en bra natt, nu ska vi laga lite käk 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: