Bloggbok kap 5

Jag kvider, krymper ihop till en liten boll och försöker bli varm.
De gör ont på höger sida av ryggen, magen krampar men smärtan som sitter i hjärtat tar över.
Ställer mig sakta upp, trycker mitt ansikte mot väggen, vill inte se ditt namn som står i tidningen.
Jag ser hur mina knogar vitnar när jag formar dem till en knytnäve. Känslan av alla känslor tillsammans gör så ont.
Vill slå på något så kanske smärtan försvinner en stund. 
När jag lägger mig ner och blundar ser jag hur du skrattar och springer runt på ängen i en vacker klänning som följer med vinden.

Men när jag vaknar ser jag dig bara ligga där
jag rör din hand och den är så kall.
Tankar som snurrar i huvudet, jag letar efter bilder på dig men ser hur mina fingrar bläddrar förbi. De flimrar bara framför ögonen.

Hur ska man förstå att den sista kram från dig redan varit.
Jag kommer tillägna fler minnen med dig fast du inte kommer vara med.
Saknad ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: