Alla ❤ dag !

Hej på er mitt i natten.
Igår va de alla hjärtans dag och vi va barn och hund lediga från typ 16 på em till 10 på morgonen idag. 
Vi började vår dag med presenter.
En så fin mugg och ett kort fick jag och ni kan ju tänka er att tårarna rann.
Och Krille fick ett plättjärn, en hemmagjord hjärtask med hemmagjord reese hjärtan och ett litet kort. 






Kvällen började med käk på rose garden full smokat med fölk.  
Efter ett par timmar där gick vi en promenad i väntan på bion solsidan rekomend rekomend! 
Sen va de bara hem och mysa 😍😍😍







Vi vill såklart ge kärlek varje dag men som småbarnsförälder finns ju inte samma tid för de . 
Hoppas alla hade en bra dag igår och fortsätter med bra dagar nu räcknar jag ner... 15 timmar kvar till min jobbhelg börjar. 

God night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: