10 årsen Grattis 😍

Goddag allesammans, haft en trevlig helg.
Idag är det 10 årsen min fina vän fyllde 16 då vi började umgås.
Den första tanken om dig som va helt fel.
Du va eller är hur snäll som helst, en vän som du .. 
Ni vet man kan se ut hur som helst utan att hon bryr sig, bete sig hur som men alltid finns hon där.
Vi kan skrika och bråka men så fort vi ses igen så känns allt som vanligt.
Att våga säga förlåt, att veta att hon är där och jag bara behöver gråta en skvätt eller ha kul.
Vì är så olika men dem saker jag inte har kan du bidra med.
Du är rolig, du är verkligen unik, visst de är vi alla men bara du kan vara som du är.
Rätta mig om jag har fel på året.
Önskar dig lda en fantastisk födelsedag med familjen. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: