outhärdlig Smärta!

Hej mitt i natten. 
Nu ska vi lägga oss.
Helgen har varit super mysig.
Men vad gör man denna vecka är en kort vecka. 
I mon är de möte på jobbet på fredag drar vi mot Ullared. 🤗🤗
Och på lördag bli de 60 års fest ! 
Men som ni vet har jag varit hos läkaren, nu är de tre veckor sen igår kände jag mig febrig, trött yr och mage och rygg värk att jag knappt orkade röra mig. 
Jag tänkte nu kräks jag och tuppar av! 
Skulle de va nått då skulle dem väl höra av sig så jag antar att jag får härda ut. 
Vet inte hur lång tid de tar tills man får en remiss. 
De är så mycket man måste stå ut med i vården, jo vi har bra sjukvård om man jämför med andra länder. 
Men dem som oss som jobbar i mon vården sliter sig sönder och samman, de är ofta dem som jobbar i vården får höra, de får ni lösa. 
Allt ska lösas och skötas men vi är inga robotar och vi har känslor.
Och de är inte konstigt om de blir många sjukskrivna, nån måste ju jobba för den som inte kan. 
De jag ville säga är att smärta kan utlösas på grund av stress, stress kan utlösa smärta.
Va rädda om er sök hjälp! 

Kram och godnatt ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: