illamående och magsmärtor

Oj ! Nu är de redan söndag 🙁 suck!
Vi är nu påväg hem och jag har endel att ta igen på bloggen. 

I fredags började min helg kl 16 efter jobbet och de började inte bra. 
Redan efter lunchen fick jag smygande kramper i magen. Tänkte inte mer på de utan tänkte de var något som kom efter att jag ätit. 
Men värre blev de och när jag kom hem fick jag sitta med värme kudde och ta ett bad innan jag kunde packa för resan mot Örebro.

De fortsatte göra ont så fick lägga mig i baksätet. Efter många om och men innan vi väl var framme så kändes de bättre.
Jag skulle ut och ta ett glas med en vän och de ville jag inte missa.
Fast att min mage var bättre så var jag så himla trött. 
De jag gissar att de beror på är järntabletterna jag haft ett tag och nu känns de bättre.


Hade iallafall en väldigt trevlig kväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: