Ett mycket viktigt budskap.

Hej på er! 
Vet att jag skulle bloggat igår. 
Gårdagens inlägg skulle innehålla något som för mig var väldigt jobbigt och är fortfarande. 

En tid i livet har jag haft denna sjukdom och den sitter i både hjärtat och på axlarna fortfarande och tynger.
Den påminner mig ständigt i tankarna och ibland kommer små tecken på att den smyger sig tillbaka.

Jag  va så trött igår kväll och så fort jag försökte skriva fladdrade de för ögonen och telefonen  gled ur handen som om de va en ål jag höll i.
 
Fick inte ner orden och bestämde mig för att försöka om ett par dar istället.
Nu sitter vi i bilen, tråkiga nyheter kom ikapp oss nu måste jag vara stark igen! 

Vill mest bara säga att vad du gör med livet har betydelse för din framtid. 
De viktiga är inte hur mycket du gör i livet utan om de är värt de. 

Ha inte massa måsten om de inte är nödvändigt. 
Stressa dig inte igenom något, ibland får de ta dig.
Våga göra misstag om och om igen och acceptera att du är annorlunda du kan ändå.

Man vill inte ligga där sen och ångra något om man kunnat göra de.
Och de viktigaste ta hand om varandra för en dag kommer nån behöva ta hand om dig ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: