Besök på dagis, tillbaka till jobbet!

Om ett par timmar börjar min jobbhelg, sen är jag ledig två helger i stöten.
Igår va vi och hälsade på dagiset där lilleman ska börja nu den 7 maj. 
Super mysigt, trevlig personal men jag är så himla nervös. 
De kommer gå bra! 

Senare på em fick vi lite besök, jag gjorde min berömda fisksoppa. 
Efter kvällsmaten hör jag hur sovrummet fylls av skrik och gråt. 
Plockar upp min älskade son från sängen och de kommer kaskader, jag tänkte tyst för mig själv, första besöket på dagis.

Men verkar inte vara nån sjuka, har va mest trött efteråt och sov hela natten. 
Nu busar han omkring i vardagsrummet och bråkar med pappa.

Jag har däremot ont i magen och är så fruktansvärt trött är varm ofta. 
Detta skulle kunna låta som en graviditet men skulle bli sur på vårdcentralen att dem inte sagt nått. 
Är så less på att somna med ansiktet ner i saker varje kväll, eller somna ifrån teet eller en bra film. 
Somnar hela tiden nu mera, jag brukar alltid vilja vara upp sent in på natten, gå upp med lilleman på morgonen men nä inte längre.

Nog med gnäll vill jag jättegärna ha förslag på vad jag ska skriva om.
Har en grej men känner mig inte redo ännu.
Skulle kunna skriva om min 
Barndom
Mitt nu
Eller bara allmänt om mig.

Önskar er en trevlig helg 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: