Äntligen en tid till kk

Godmorgon. 
Nu är man ledig i två dagar, och arbetet drar inte igång förren kl tre på fredag . 

Idag ska vi fortsätta greja med " barnrummet".
Jag har startat ett nytt projekt som ni kommer få se när jag har allt jag behöver.  
Soffkuddarna ligger på tork ännu, efter att sambon dränkt dem med dusch slangen. 
Så soffan ser lite "rolig " ut just nu då vi försökt fylla ut dem hål som ekades tomma.

En skrikig unge och ljudet av regnskog hörs i mina öron, morgonblöjan brukar de va högt tryck i inte kul att byta blöja.

I måndags fick jag brev på posten ( inget kärleksbrev) men en tid till kk.
Jag blir bara tröttare för varje dag, känner mig aldrig utvilad, svullen om magen och smärtor ibland mer eller mindre.
Min kost är inget fel på, får i mig precis samma innehåll som tidigare.
Ibland orkar jag inte käka på grund av smärtan.
Tycke jag känns svullen om benen men kanske bara sitter i mitt huvud.
De kanske inte är nått som e galet. 
Vi får se helt enkelt !
Funderar på om jag ska gå upp men så skönt att ligga här!
Ska klura ut nått kul att bloģa om men just nu ekar de i hjärnkontoret 🤣😖 

Ha super super bra dag ! 😙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: