Nu är de slut!

Godkväll på er. 
Jag går rakt på sak!
Jag är trött, arg, ledsen och besviken på samhället.
De finns massa människor som säkert kan känna igen sig i de. 
Nånting går för långt, någon oskyldig hamnar i kläm!
Mitt hjärta har spruckit i små små ömtåliga spegelblanka bitar överallt.  Dem bländar mig så jag ser inte vart dem ligger. 
En bit av mitt hjärta går med varm kärlek till alla jag älskar och tycker om. 
De kokar! För nån sekund kan man mäta mina händer till temperatur 34. 
Ställ inga frågor, bara läs om ni vill och kommentera med massa  ❤❤ för dem kommer jag skickat vidare sen. 
Behövde skriva av mig här. 
Tänd alla ljus! 🕯🕯🕯🕯⚘⚘⚘⚘⚘
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

2017-09-29 @ 22:42:40
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

2017-09-29 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: