Me, myself and I!

Goddag allesammans, äntligen ett nytt inlägg. 
Slarvmaja!!
 
Idag tänkte jag berätta lite allmän fakta om mig själv... sånt jag ibland kan undra om andra. 
 
 
Allmän fakta.
 
Namn; Alexandra Anette Svensson 
Född; 92, en o en halv månad förtidigt, fick ligga lite i kuvös för upptining. 
Längd; 67
Vikt; 65 i nuläget 
Naturlig hårfärg; råttfärgat 
 
 
Mina händer går inte mäta i temperatur om jag inte är sjuk eller precis blivit uppvärmd. 
Jag fryser inprincip hela tiden.
Jag älskar smink, hår och naglar drömmer om att bli stylist av nått slag.
Apropå drömma, jag dagdrömmer ständigt 365 dar om året 7 dar i veckan 24h/ dygn.
Jag tänker, tänker och tänker, jämt jämt... 
tänker innan jag ska gå på toa, innan jag ska äta, 
om jag ska hålla mig och äta först.
Tänker på i vilken ordning jag ska göra saker, när jag ska göra saker.  Vad som ska hända imon.
Om jag ska ta på mig strumpor innan jag går upp, vi kanske har smulor på golvet, när ska jag dammsuga. 
Som sakt den ena grejer efter den andra. 
 
Någon mer som tänker som jag? 
Jag tänker ibland på hur jag ska andas.
Varför man andas, jag tänker så mycket att jag inte vet vad som kommer ut, hur mycket som landar på tungan. 
 
Jag älskar att nysa!!!! Ååh 😣
Känslan när man inte kissat på ett tag🤗
Älskar när man skär sig och benet syns, men hatar de samtidigt. ( ville bli kirurg)
PROMENAD!
Lider av ständigt ångest, ångest för allt. 
Är en person med extremt mycket känslor, tar mig själv sist. Jag kan gråta för att nån jag känner inte fick nån filmjölk för att jag tog sista..osv...
Jag kan periodvis vara känslokall, då jag inte kan tänka nått inte ens på vad vi ska äta för mat.
Beslutångest✏ check ! 
Dåligt självförtroende ✏check 
Självkänsla ✏check.
 
Saker jag störs på! 
Sånt som inte är symmetriskt
Ojämna siffror 
När nån eller jag själv smaskar.
 
Saker jag älskar!
Färgordning
Bokstavsordning 
Perfektionism  (stavning)
Miniatyrer 
Ljudet av något som droppar.
När någon knapprar, klipper med sax ✂
 
Och med det sagt så tar vi ett avslut här! 
Nu tänker jag kliva upp ur badet och säga adjö👋
Puss och kram 😙
 
Som ett litet avslut så är hösten här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: