3 år sen nu!

( Försenat inlägg ) 
Godmorgon på er. Hoppas ni mår bra 🤗 
Själv sitter man här med mammas älskling som sover sött, kan inte med att lägga han i sängen. 
 
Har suttit o skrollat lite här på bloggen, nu är de  ca 3 år sen jag fick min depression och sen jag började blogga.  
Och här sitter jag 3 år senare med mammas lilla älskling. 
Jag kommer ihåg in i minsta detalj, att ha er där har gjort att jag lever idag. Och du min fina syster som kom hem till mig när jag stod emellan två val leva eller dö.
Jag var bakom ljuset instängd i en cell, ville inte vara där, men kunde inte ta mig därifrån. 
Till er alla som tappar hoppet ibland, eller känner att man inte vet vem man är. 
Ge inte upp! 
Jag trodde inte att jag skulle missa något om jag lämnade jordelivet. 
Men här står jag, nybliven mamma, har haft fantastiska år sen jag blev frisk. Ångesten kommer ibland än men då tänker jag på de min kurator sa till mig, titta dig i spegeln och tala om för dig själv att du är bra ! 
Tveka aldrig på att ringa, gå rakt på sak.
När jag ringde sa jag, jag vill inte leva längre men idag har jag lite hopp. 
Dem sa kom hit nu direkt så får du träffa läkaren.
Och där satt man, vid samtalsterapin, alla känslor på samma gång.  
Super bra kurator kan till och med sakna henne ibland 🤗
Är tacksam för de. 
Allt för många orkar inte mer, av olika anledningar, mobbing av olika slag, känslan av ensamhet stötta varandra.  
Slänger massa kärlek till er alla❤❤❤
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: