Storytime Mannen i mitt liv!

God kväll alla glada lökar, hoppas er helg varit bra! Igår kväll hade jag och min sambo barn och hund ledigt 2 timmar, igår firade vi 6 år tillsammans. Jag kan inte fatta att de gått så lång tid. Jag vill skriva ett inlägg just till honom, killen,mannen, pappan, hussen, bästa vännen. För 6 år sen tog jag min student, då va det bestämt att du skulle bli min, lyckligaste dan i mitt liv. Kommer du ihåg rastplatsen i Borås? eller nudiststranden i Skåne? Jag kan vara ärlig och säga att jag inte kommer ihåg alla år,datum och exakta händelser som bilden är tagen. Men jag vet att vore detta ditt inlägg skulle du minnas, år, datum,tid,kläder och var! Men en sak är säker, och det är att jag kommer ihåg varför jag blev så förälskad i dig, och med handen på hjärtat så vet jag att du är den kärleksfulla och romantiska kille ännu. Men man kan inte vara nykär för alltid. Som avbrytning blir de lite bilder.
Festen där vid " kysstes" första gången, eller då du frågade om de va säkert att jag ville ha sex innan vi var tillsammans. Alla våra mysiga promenader, alla gånger vi sprungit på ikea. Resan till Canada och Usa. Då du gav mig mitt favorit armband. Alla fina låtar vi kan gråta till tillsammans och ha kul med tillsammans.
Festivalen då, de svettiga lilla tältet vi trängdes i,den heta övernattningen i lastbilen, våra bilturen med creapypodden i högtalarna. Nu har vi en hund och ett fin son, och den 18 mars sprutade tårarna då du gick ner på knä och friade.
Vill verkligen tacka dig för att du fått mig på bra humör då de varit jobbigt, för att du uppskattar de jag gör. Utan dig blir det ett stort hål. Alla minnen vi har, dem är inte bara att slänga som soppor. Alla har vi upp och nedgångar, jag vill kämpa!Jag vill bevisa för världen att äkta och evig kärlek finns! Älskar dig så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: