Livet fram till nu!

Hej på er , hoppas ni mår bra. Jag ska gå direkt på ämnet.. just nu känner jag massa sparkar,de syns och känns men gör inte ont än. 2011 träffade jag mannen i mitt liv när jag tog jag studenten va vi officiellt ett par, började därefter plugga till undersköterska. Vi bodde hos min mamma ett tag innan vi flyttade till vår egen lägenhet. 2012 bodde vi i eget, till en början funkade ju allt bra vi va nykära livet lekte. 2013 tror jag de va de år vi åkte till Canada jag hoppade fallskärm. De va ändå ett helt okej år. Dem senaste åren fram till nu har varit en berg och dalbana. 2014 -> fina människor försvann från jorden, mycket sorg jag byte jobb någonting sa åt min hjärna att något va fel men vad de vet jag inte än idag. Men mycket hände, jag levde då med mina sjuka tankar,,va otroligt glad nästan extremt glad och sen bara dalade de.. sjönk till botten. Jag grät tog antidepressiva tabletter gick hos kurator, jag ville bara försvinna göra mig o född. Men tack vara familjen vännerna så tog jag mig upp på benen. Jag reste mig upp och kom tillbaka till livet, vi tog över en hund som vi aldrig trodde kunde lära sig kärlek. .de är en kamp när en hund hamnar på sitt tredje hem, är rädd och inte vet vad som ska hända. Tack för att du lärde mig att älska dig så mycket 💖 Och till de liv idag, jag sitter här men nått litet mirakel i magen känner och ser alla rörelser. Utan dig min underbara sambo, själsfrände skulle inte detta vara möjligt, att vi stod ut med varandra och fotfarande gör är viktigt, kärleken har övervunnit de som dragit oss emot varandra, och när du inte fanns för mig fanns de alltid någon och tack för att ni gör de 😍😍😍💕💕💕 Nu ska jag snart få fin besök 😄😄 Ha en superdag 😄😄


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du värd stumpan! 💓Som jag alltid säger livet är en berg- och dalbana. En upplevelse som vi tar på olika sätt vissa klarar mer en del mindre men det finns alltid ett slut. Man väljer olika vägar i livet och tacksam att du valde ditt liv så jag får finnas där och uppleva dig och din underbara familj. Älskar er💞

2017-01-13 @ 13:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: