Blogg bok kap 4

Jag drar en suck av lättnad.
Men andetagen känns tunga.
Alla känslor, för många känslor, vad ska jag göra med dem ?
Är ledsen men de kommer inga tårar, en overklighet svämmar över mig.
I handen har jag ett knäckebröd med pepparotsvisp och lax. Jag hör hur de knaprar mellan tänderna och känner en salt tår tillsammans med den första tuggan.
Men nu är de tomt, vem har skakat ur alla tankar ur mitt huvud.
Jag hör musiken på radion.
Kommer på mig själv gunga med överkroppen men jag får inte fram orden i texten trotts att de är min favorit låt.
Jag ser dig framför mig, du är så vacker men du är bara på bild.
De gick för fort se vrider i magen ständigt, dag som natt.
Vill ge dig en kram, jag ser hur du diggar med fötterna. 
Jag blundar o ser dig dansa i de gröna gräset åt dansbandsmusiken. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: