Home Made!

Godkvälles alla gubbs. 
Nu sitter jag här och ska göra iordning lite te till oss.
Helt slut efter denna dag , varit på skrotten haft besök, promenad fortsatt pussla. 
I torsdags pajade diskmaskinen efter 6 år och då hade vi precis fått en ny gratis.  
Nu är den nya diskmaskinen på plats tack vara min karl.
Och eftersom ca 18 timmars pusslande så är tavlan klar 😝 
YEEH! 
Dag 1 - 
Dag 3
 
Såhär blev slutresultatet 👍
Love it 😘
 
Jo förresten innan jag säger godnatt vill jag bara säga 
grattis på 3 månades dagen till min fina lilla Travis.
När han va 19 dagar klarade han att hålla upp huvudet själv.  Sköt ifrån med benen och kunde greppa tag i saker då han va ca 1 o en halv månad.
Vände sig och sitter bra vid 12 veckor. 
Så stort grattis till allt du lärt dig ❤❤❤
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: