Leos present!

Pussgurkorna igen!!!! Idag tänkte jag slänga upp bild på plaggen jag gjort till systersonen. De första jag gjorde va att köpa ett vitt stretch tyg tyg pennor och mudd. Sen tog jag lite inspiration från nätet på minons och målade lite vart jag tyckte de passade. Jag brukar aldrig klippa ut i mönster papper utan jag är lat av mig och vill att saker ska gå fort😁 Så plagg lånades från Leo och därav gjorde jag mönster. Tröjan kunde väl varit en aning längre upp i halsringningen, men blev förvånad över att den ändå passade. Bild nedan \/
 
Byxorna blev lite lite långa men bra 😉
 
Sen gjorde jag eTT linne med slips fastsydd men fan så tog jag ju inget kort på . Iaf de va lite av de. Tänkte faktiskt ställe mig och rensa och gå igenom lite plagg som bara hänger och nästan är klara..så kanske det kommer lite bilder såsmåningom. Ha de gött så kan de hända att jag kommer tillbaka idag 😉 Puss puss 💋
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: