En bild säger mer än tusen ord.

Som en fras man brukar säga då man uppspelt studerar en bild att : den säger mer än 1000 ord. Jag vet mycket väl hur bra jag är på att utåt sett visa glädje och skratt trotts att insidan ibland säger tvärtom! Jag låtsas inte, jag ljuger inte jag vill bara gråta i min ensamhet. Jag har gråtit öppet många gånger, har berättat hur jag mår vilket dem flesta vet om. Men hur ska man veta när någon går med ett leende på läpparna varje dag, ja hur ska man veta när någons ögon glittrar nästan va glädje. Min insida är skör, men utsidan gör mig starkare, NI gör mig starkare. !!!!! Jag bestämmer om jag vill berätta ... så till alla er familj, vänner kollegor. Känn att ni är behövda, även att min sorg upp och ner plågar mej så är det jag som salsakta bearbetar mig. Ni kan inte göra mer än ni redan gjort !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: