Ett litet barn.

Ett litet barn, ett barn som vårt.
Detta barn ska vara vårt i den evighet som finns. 
Jag vill att hans första resa ska vara med oss, första steget. 
Att vara en trygghet känns fantastiskt. 
Som hans mor gör de ont om nån annan tar övertaget då de är sådant jag vill uppleva tillsammans med honom. 
Jag vill springa runt och uppleva tillsammans då de är fösta gång. 

Vår underbara kille, så mycket du lärt dig, så mycket du lärt mig ❤️
Du min son gör mig starkare för varje dag.

En obeskrivlig känsla, kärlekpå hög nivå! 
Varje gång jag trycker ner mig då ser jag på honom och säger. 
Han kan inte vara bättre och finare 💋

När han låg där i magen och man inte hade en aning om hur han skulle se ut, ögonfärg hårfärg osv. 
De man visste va att hur han än va så skulle man göra allt man kan för att han skulle få de bästa. 

Jag kan tacka han för så mycket och jag är tacksam över att han förlåtit mig när jag varit ledsen och arg.
Att jag ibland inte orkat då han skrek som liten men inte kunnat uttrycka sig på annat sätt. 
Du är bäst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: