Asså ni!

God förmiddag hela gänget 😍 
Nu sitter man här med tårar i ögonen "igen", men denna gång av glädje.  Har sån fruktansvärt bra känsla idag. 
Känner mig så hög på livet, idag vill jag berätta om en känsla.  Denna känsla kom när min syster var gravid med sina kids.  
Ni vi ni som själva har syskon som har barn och vet den där känslan man får.  Att få bli moster är så fantastiskt.. och att dessutom få bli gudmor. 
Ett stort förtroende som min syster har för mig. 
Älskar mina fina systerssöner.. När min gudson Liam kom till världen för 6 år sedan så mycket du vuxit.  
Kommer ihåg när jag stod nervös och känslomässig på ditt dop och läste för dig. När du låg i min famn och sov. Hinner knappt med tiden, du är så stark. 
Och nu är du så stor och hålla i din lill kusin.
 Älskar dig ❤
 
 
 
 
Och mosters fina Leo, du som va så liten när du kom, du som gjorde oss alla oroliga, men du ville ju bara ut och träffa din familj du ville se deras ansikten. Få mysa med dem. Så stark i så lite kropp, du gjorde dina föräldrar starkare. Du är fortfarande mosters lille fis men 4 år nu och så frisk och fin. 
 
Tack för nu finns ❤
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi Älskar dig er så mycket 😍😍

Svar: ❤❤
Alexiia silly

2017-07-18 @ 12:24:19
Postat av: Anonym

Vi Älskar dig er så mycket 😍😍

2017-07-18 @ 12:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: