Otur/ och klant dag!

GODKVÄLL ALLA aaa ^^ Hoppas er dag varit bra 😊 Själv hade jag tänkt döpa den 28 februari till min oturs dag ^^ Förmiddagen va bra tillsammans med min syster och hennes finna barn. Allt började med att jag först glömde mobilen hemma som "vanligt", inte nog med de gick jag tillbaka in hittade tillslut. När jag skulle låsa dörren glömde jag nycklarna. Och till sist glömde jag min väska. När jag väl börjat jobba och ska in till en jag inte varit hos förut så värmer jag en bulle förlänge och brandalarmet gick igång. Som tur ingen fara!!! När jag sen skulle till affären får jag vänta på tåget... de tog 5 min.....10min..... äääh jag fick istället åka runt. hade 5 min på mig att köpa kräm ^^ ( vågade inte riktigt använda något som har med rök att göra. Men hemma blev jag sugen på vitlöksbaguett! Som gick att äta mer knaprig och mörkare än vanligt xD NU SKA JAG VÄL BARA LÄGGA MIG SNART! Vad kan hända nu? Att jag borstar tänderna för hårt eller skrubbar ansiktet hårt. HAHA XD Godnatt. Hoppas på bättre 1 mars!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: