kvaddlarna 👍och en stolt j*vla morsa.

Tjena tjena. 
Hur har ni et?
För mig och min mini familj gÄr de bra.
De har varit lite lĂ€skigt idag och mitt mamma ❀ har gjort lite ont.
Lilleman lÀmnades pÄ dagis elle förskolan menar jag, kl 8 gick hans nervösa förÀldrar (morsa) dÀrifrÄn.
Fröken sa vaknar han tidigt efter middagen sĂ„ ringer Vi, annars sĂ€ger vi kl tvĂ„. 

Jag vill nĂ€mna att bĂ„de försĂ€ljare och övrigt folk slog en lur men inte dagis. 
VÄr duktiga kille som glatt vinkade hejdÄ till mamma och pappa i morse, vinkade glatt hejdÄ till sina dagis fröknar.

TvĂ„ stolta förĂ€ldrar tog med sig sin glada son hem. 
Och nu sitter vi i bilen pÄvÀg mot stan.
Vi satt och funderade pÄ kvaddlarna, ni vet dem figurerna i barnprogrammet som inte gjorts Àn.
Dem som sticker Àn i ryggen nÀr man har smÀrta i magen.
NĂ€r man har en stor mage som Ă€r pĂ„vĂ€g att fylla ens armar istĂ€llet. 
Jag kan inte rekommendera denna smĂ€rtbehandling dĂ„ de blev vĂ€rre. 

Not to rekomend! 👎
Nu vĂ€ntar jag pĂ„ att Jobb helgen ska börja sĂ„ jag kan vara ledig igen 😂

Hoppas alla fĂ„r en toppen bra kvĂ€ll och början pĂ„ helgen! 
Kram 💋🙌



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: