De känns så fel när man väl tänker, de gör för ont!

Kväll på er, nu sitter vi i soffan med fulla magar och tänkte testa dem nya festis smakerna av nån anledning sen ska jag duscha och lägga mig.

Idag den 19 maj skulle min fina mormor fyllt 83 år.
Där jag stod och satt och inte viste var jag skulle ta vägen med gråten i halsen. 
Framför mig kan jag se hur du rör på fötterna i takt till dansbandsklassikerna.

Jag ser hur du ler av glädje och trummar med fingrarna på rullstols sidan och är så glad över dina nymålade naglar.

Nu när man ser tillbaka och man försöker inse att du inte finns på jorden gör de så ont!
Du va den person som alltid tog andra i första rummet medan du stod lite utan för och alltid fanns där.

Du va gjord av varma och otroligt omfamnande kramar.
Jag kan inte längre måla dina naglar men tror att du gör de själv där du är.

Idag ville jag vara fin för dig fast du oavsett hur man va så så du alltid att man va bra.





Grattis på födelsedagen ❤❤❤




Kommentarer
Postat av: jcover.blogg.se

Så fint skrivet gumman ja blev rörd kram pappa

Svar: ååh tack ❤
Alexiia silly

2018-05-20 @ 12:28:47
URL: http://jcover.blogg.se/
Postat av: Knut Natt och Dag

Så fint skrivet gumman ja blev rörd kram pappa

Svar: Tack ❤
Alexiia silly

2018-05-20 @ 12:28:48
URL: http://mfsolsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: