psykisk ohälsa! min sköld!

Hej på er!
Ser att klockan redan är strax efter åtta på kvällen och jag har precis lagt mig i badet.

Jag är helt förstörd, utan att ens veta varför jag kan ana varför men kan inte göra nått åt de.
Varje morgon när jag går upp då försöker jag tänka att detta kommer bli bra.
Ett tryck över bröstet och en gnutta obehag döljer sig bakom mitt leende.
Nu borde jag söka hjälp, men vet inte om vi kommer klara oss.

För ett par årsen startade jag bloggen för att få skriva av mig och visa för folk att du inte är ensam, du förtjänar vården oavsett vad ditt inre säger till dig. 
Jag har stunder då jag är så fruktansvärt glad och positiv och sedan dimper jag, rätt ner i ett svårt hål.

De bästa med mitt liv just nu är min familj.
De värsta är att jag aldrig vet när jag kommer må dåligt, jag måste låtsas att allt e bra. 
Måste intala mig att de bara e jag som gör fel annars hade de varit bra. 

Så nu är mitt motto, ta på dig ansiktet som kan dölja alla osäkra rynkor, ta på dig ett glatt leende så blir de bra.
Nej jag är inte falsk även om de låter så, jag tycker om er men inte alltid mig själv jag är bara rädd.

Va rädda om er och tänk på att den som har de svårt och blir arg kanske bara försöker dölja ett trasigt inre. 
Jag ska komma tillbaka med ett roligare inlägg senare eller i mon men just nu behövde jag dem här orden.
Man läser om man vill annars är de bara att bläddra vidare. 

Kram så länge.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig precis som du är. Du är vacker du är snäll du är en underbar tjej. Du är en underbar mamma. Du är en underbar dotter syster och vän. Vad finns det att klaga på Nej inget. Vi vill ha dig som du är du duger och du är min älskade bonusdotter💞😘😘😘

Svar: åååh tack tack , rörs till tårar ❤❤❤ är glad att få ha dig ❤❤💋
Alexiia silly

2018-03-29 @ 02:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: