Skärgårdeskryssning.

Godmorgon, i lördags åkte vi iväg för att fira min svärfar som fyllt jämt.
Sedan resterande dagar har vi badat mycket och "njutit" av 35 grader. 
Vi besökte ett ställe som heter holmen i Örebro, mysigt ställe för småfolket.

En liten mini stad så att säga. 
Tider bara sprang iväg dessa dagar och de jag för ett par veckor sedan kändes långt ifrån har nu anlänt på schemat. 
Tisdag och kryssningsdags👍

Travis får för första gången åka buss, vilket fungerade galant både dit och hem. 
Vi kastade oss in i båten för att lämna grejerna på hytten. 
Efter lite bubbel inne i svärföräldrarnas hytt drog vi vidare till restaurangen. 




Sedan har vi lullat runt lekt lite med lilleman, besökt taxfree, och sprungit runt på däck.





Tog massa bilder men hittar inga just nu. 
Dagen efter var de lång kö till frukostbuffén.. Mums😊
De stod spa på schemat vilket var fantastiskt skönt. Varma och kalla bad. 👍 

De gick fort och de som väntade väl tillbaka var att sambon skulle fixa bilen så vi kunde ta oss hem på torsdag. 

Home sweet Home som man säger, de är kul att vara men samtidigt skönt att komma hem. 

Nu inväntar jag kaffebruset för att få lite feeling att ta sig upp, men ne hör bara barnmusiken. 

Min ena fot ligger och sover så nu får vi se om jag dimper i golvet. 
Idag kommer min fina gudson och våldgästar till imorgon. 
Dags för frukost. 
Ja en toppen dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: