Fullt ös, medvetslös ( uppdrag barnrum)

God förmiddag samtliga! 

Igår var en dag med full fart från morgon till kväll.
Jag fick mjukstarta med ett tufft blogginlägg måste tagit en timme att skriva.
Ett halv glatt barn på morgonkvisten, men som ordnade upp sig under dagen.
Vi bor rätt bra men önskar ändå större så våra hobby kan få rum ordentligt.
Just nu håller vi på att få i ordning så Lilleman kan börja sova i eget rum.

Så de va full fart hit och dit, röja, slänga och skänka.
Sambon har skaffat en liten kompis vilket jag först va skeptisk till men va glad åt när jag såg att lilleman skulle stoppa dammtussar i mun nu på morgonen.

Nu har cykel brallorna åkt på igen och jag ska strax ta cykeln i styret och åka till jobbet.
Tre långa arbetspass kvar innan jag tar helg.
Min lilla familj har åkt iväg till garaget och de e så tyst här hemma att jag mår illa. 
Ibland gillar jag lugnet och tystnaden men inte såhär, alla ljud som finns hörs.

Hoppas vi ses imorgon igen och tack för alla fina kommentarer på senaste inlägget. 
Kram 🙇‍♀️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: