Jag blev drogad!

Godkväll på er! Somliga av er ligger förmodligen under täcket just nu och en del är väl lika mycket nattuggla som jag.
Men ska jag vara helt ärlig så måste jag säga att jag ligger under täcket just nu. För ovanlighetens skull😅
 
Men till ämnets rubrik vill jag börja med att säga att jag 
tror detta hänt två gånger. 
Första gången va jag väl typ 17, ni vet man var för ung för krogen och för systemet, man var ung och dum!
 
Natten var ung men de skulle vi bli varse om, swish sa de och in på toan med en kille. 
WTF HÄNDE? jag tror jag vet, som om jag bara såg allt framför mig men inget kunde göra, vad gjorde han med mig.
Jag minns att min killkompis tog oss därifrån, nån skum typ i 30 års åldern gick runt och sjöng Alexandra Alexandra osv....asså vaa😯
 
Till andra händelsen kan jag säga att jag är 99,9% säker på att jag blev drogad.
Syrran och jag befinner oss på dansgolvet på olles, Dr Bombay skulle ju vara där så det vill man ju inte missa.
Vi blev törstiga och bestämde oss för en drink i baren. 
 
De tog ett tag innan jag märkte att nått inte stämde.
Jag blev så fruktansvärt kissnödig, väl inne på toan nästan svartnade de. 
Tjejerna som stod före i kön släppte före oss, jag försökte kräkas men de gick inte. 
De värken snurrade eller var fyra ögon i min systers ansikte, jag hade bara ingen ork, jag såg allt typ klart, inte fylle syn om man säger.
Svårt att förklara men typ som om jag hade haft en paus knapp så hade den varit intryckt.
Vi bestämde oss därför för att gå hem, med ledsna ögon gick vid mot utgången. 
IN igenom dörren kommer DR BOMBAY!!! och som man säger ur allt ont kommer nått gott.. så två 
nöjda tjejer och varsin kram från Bombay rikare trotts resterande kväll. 
 
Tack för ni läste nu tänker jag sova.
Godnatt 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: