Alla kämpar vi med något!

Godkväll, idag känner jag får att hylla alla som kämpar med något. Dem jag vill hylla är min mor och syster. Mamma har sen januari kämpat med att gå ner i vikt. 30 kg i onsdags. Jag är så sjukt stolt, önskar bara hon själv kunde se. Ge lite creed till henne. Jag vill ge creed till henne för allt annat hon kämpar med och vilken otroligt stark människa hon är. Du ger extremt mycket till andra och bryr dig sjukt mycket om dem du älskar är envis som en åsna. Och jag vet att du alltid gör ditt bästa och gör ibland mer än du måste ibland måste du låta andra hjälpa dig! Så sjukt stark! Syrran då. Du är en kämpe ibland bromsar saker dig och får duga att känna hopplöshet , men som jag sagt dem som få dig känna så är dem som är dem svaga. Dem som sätter sig på andra och trampar nån på tårna är dem som vill dölja sin svaghet genom att ta ifrån andras styrka. Ge henne creed för även hennes viktnedgång, från mars 18,2 kg i onsdags. Ni är sjukt grymma glöm inte det! Och till även resten av familjen och vänner. Tack för att ni gör mig starkare för varje dag och får mitt självförtroende diagram att gå uppåt. Och ta inte åt er då jag inte kan tröstas och bara har en skitdag de är då jag trycker för hårt på dem negativa knapparna. Kom ihåg. Va rädda om varandra ❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling ♡♡

2017-06-02 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: