Vad betyder jag ?

Hej.. hoppas ni mår. Idag känns det inte bra. Inte just nu.
Jag är så trött på lögner och skit! Så trött på att jag 
alltid lägger saker åt sidan fast jag egentligen borde prata om. 
Jag vet att jag säger att de e bra. Men vill inte ha en massa frågor, rädd att ingen ska förstå. 
Jag vet att jag alltid försöker finnas för dem jag bryr mig om.. men de duger inte. 
Jag vill ju reda mig själv, jag vill också kunna komma till er som behöver mig. 
Att jag pressar mig själv med alla måsten.  
Jag måste inget men hur får jag de ur mina tankar? 
 
Jag pressar mig att hålla rent hemma, jag pressar mig att få ner alla kilo efter graviditeten, jag pressar mig att amma! 
Jag intalar mig själv att jag är en värdelös sambo, att folk i min omgivning ser ner på mig, att jag är en värdelös mamma.  
Jag kan inte göra någon nöjd! 
Idag har jag försökt att inte ha så många måsten, 
men jag står inte ut! 
Bvc imon äntligen! 
Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: