Så pinsamma frågor😶

 
 
Hejsan på er 🤗 
Nu sitter vi i bilen påväg till Örebro. 
Under tiden tänkte jag passa på att svara på 10 pinsamma frågor. 
Jag ska försöka svara så gott jag kan 😅
LET'S DO THIS!
 
Har du haft en könssjukdom? 
Nää
Har du haft gruppsex?
Inte de heller🤗
Haft sex med en av samma kön? 
nope!
Haft sex med någon bara för att vara snäll?
Snäll? är alltid snäll 
Utnyttjat någon för pengar?
Nä inte utnyttjat direkt.
Ljugit om min ålder?
Aldrig, bara en gång, eller två, tre kanske...
Ljugit om ditt jobb/utbildning?
Nä är nöjd över de jag lyckats med.
Stoppat strumpor/papper i din Bh?
Men jaah, vem har inte 😅
Kommit på nån annan med att ha sex?
Ja tyvärr.
Blivit påkommen när man haft sex? 
Nja.. lite kanske. 
 
Detta var alltså mina 10 pinsamma frågor.  
 
 
Bomba mig gärna med massa frågor vadsomhelst. 
Döm mig inte för sanningen 😅
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: