WTF vilken dag igår!

Hej på er mina sötnosar. Idag tänkte jag blogga om dagen igår och lite hur min dag idag ser ut! Igår va en sönderstressad och rolig och jobbig dag på samma gång. Att börja så gick jag upp vi halv åtta gick ut med den söta lilla råttan. FRUKOST! Sen skynda för att byta grejer på bilden. Så TACK för hjälpen till min babe! Sen stressa hem på en marginal på ca 30 min innan kalas hos mormor. Och med den hyresvärden vi har som jag helt ärligt ibland undrar om han ens vill ha några långvariga hyresgäster.
Som ni ser på bilden ovan så hade våran dörr fått kodlås. Och de kan man ju tycka att man får INFO om nån dag innan eller typ en lapp i brevlådan, men ne där står vi utan kod söndertrasade och utelåsta. Men slutligen fick vi tag i han och kunde ta oss in..så info =0 Så de va bara in i duschen och raka vägen till kalaset.
Sen va de bara hem och göra sig iordning för lite party.
Partyt va kul! Natten slutade med en sexlös tjej som hamnade med fötterna i ansiktet på karln. Men detta slutar jag mitt extremt långa inlägg som ingen säkert läser 😁 men behövde iaf skriva av mig. Idag håller sambon på med sitt pågående företag och jag ska troligtvis till bror. Men Hejdå och tack för mig nu blir det långpromenad med rambo.
Kyss och bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: