Hur mycket ska man kunna ta!

Hej hej ! Hoppas alla mår bra. Själv mår man väl rent ut sagt piss. För typ två timmar sen va jag mest trött och mådde riktigt bra. Haft en toppen dag igår med övernattning i stuga med min fina vän Ida och hennes Martin. Men som vanligt när man åkt iväg och tyckt att man kan få ha lite kul så finns de ju alltid nått dåligt med de. Jag vill leva mitt liv genom att ha kul för de är de ända sättet för mig att inte känna ånger och depression. Då jag mår som allra bäst. Då jag skrattar. Då jag leker med tankarna. Jag är bara den personen jag är. Jag är omtänksam och generös. Men jag vill ändå göra de jag vill om så är möjligt. Eller hur känner ni? Vem bestämmer över dig? Varför ska jag behöva vara ledsen för att nån annan tycker de är fel när man själv bara gjort de man vill. PUNKT och SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: