Lördag och söndag!

En dag sen! Bättre sent än aldrig som man säger! Fortsättning på helgen så va vi iväg hyfsat tidigt till min syster för att ta morgonrundan med rambo. Min kära sambo mådde riktigt dåligt i magen. . Vilket jag gjorde på fredag kvällen, någon form av bakterie lutar de åt att vi fått i oss.
Sedan kom far med sambo och hälsade på hos syrran.
Jag och sambon åkte sedan hem och käkade! Senare drog jag hem till syrran igen och vi drog ut och satte oss på en bar och minglade runt. Natten va ganska ung när vi gick hem men vi var nöjda och trötta.. .man e ju inte ung länge 😂 Söndag. . Vakna sent! A6! Nya grillen.
Väl hemma igen satte jag igång att måla våra ute möbler och min babe satte ihop grillen.
Såklart så invigde vi den nya grillen.. avslutade med en film och massa mys! Nu är kl 06:04 och jag tänkte ta en promenad med hunden. Så tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: