Lördag den 16 Juli. Kalas och Fest!

Jag tänkte att vi börjar med igår, inledningsvis brukar man börja med hejsan elle vad man kan tänka sig..
men whatever vi kör såhär bara.
Igår firade vi min bror och far under dagen och syster gjorde som vanligt en fin tårta och grill blev det med.
 
Och som vanligt när jag inte fattar hur man gör något så blir det bara ett tråkigt j*vla inlägg!
VARFÖR får bilden inte vara större än en viss storlek fattar inte!!!!!!
men men... senare på em /kväll hade jag ett fint tjej gäng här och sedan drog vi oss ut och gjorde stan
osäker!
Och seriöst fattar inte.. blir inga bilder i detta inlägget tyvärr.. en bild säger ju mer än tusen ord och så
många ord orkar jag inte bjuda på idag HAha!LOL!
 
Ni får en skellet arm.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: