Be strong! 1,5 år sen! 👊

Nu är det ca 1 år och sex månader sen jag startade denhär bloggen. Och jag börjar starta den för att jag mådde dåligt och behövde skriva av mig. Jag hade börjat mitt nuvarande jobb oktober och i december /januari led jag av depression. Jag gick ner i tid på 50 % började prata med en kurator, gick på medicin ett tag vilket i början gjorde att jag bara blev ännu mer självmordsbenägen än jag var. Har du som jag eller haft tankar otroligt egoistiska tankar på att alla klarat sig utan mig /dig? Då vet du hur de känns! Man blir som isolerad, man orkar inte umgås med någon ,men jag har lärt mig,så fort allt sjunker till botten så vet jag att jag behöver stimulans för att ta mig upp igen. Jag vet att det finns hopp, ibland orkar man inte men de finns sånt som får en att kämpa! Jag har inte styrkan att ge upp,jag har styrkan att stanna! Hjälp varandra! För jag vill! Ni betyder alla för någon så som mina betyder för mig och jag för dem. PEPP betyder att DU där ute som känner dig oviktigt ska känna dig viktigt! Du får ett PEPP av mig! För att svaghet gör dig också stark! Att misstag behövs göras för att lyckas. Ingen är misslyckad, de är misstagen man gör eller någon annan gör som gör att de skiter sig! Många dör förgäves, låt oss leva för dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: