Livet är för kort för att. Snälla läs!.

Hej på er gullegrisar 😊 idag tänkte jag prata om ett viktigt viktigt ämne och de är egentligen bara något viktigt jag vill ta upp. Jag vet själv att jag inte alltid är den bästa människan, ingen är felfri, ingen har aldrig gjort något dem ångrar. Men en sak som är säker är att jag inte är långdragen, jag menar livet kan tänkas vara långt men du kan aldrig se när de tar Slut, du vet inte vad som kan hända dig eller dina nära o kära. Jag vet att du kommer ångra att du låtit de gå så långt att du ingnorerar dem som ställt upp för dig hela livet för att något kommit emellan. Att för den personen är de viktiga att veta att du mår bra, men även att veta att du själv bryr dig och fråga.. hur är de själv? Tänk en gång på detta , är de värt att låta tiden gå till spillo? De kommer lösa sig, men gör de idag, skilj er inte som ovänner. Om jag sitter fastklämd mellan något som är så hårt att jag själv inte kan rubba de.vad gör du? Du skulle väl hjälpa mig eller den du står nära. Men när ett hjärta gör ont då drar de i alla tankar i hela din kropp att man bara vill försvinna. Den känslan vill man aldrig ge någon! Kom ihåg än en gång hur kort livet blir om du inte kan förlåta och acceptera, de finns väl värre saker du accepterat? Tänk på saken! För de är vi alla värda.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: