DUBBELMORAL!

Ibland är jag kluven, som att min hjärna vill vara klok nog att följa mitt hjärta. NÄÄ.. hos mig finns de två sidor, jag är en dubbelmoral, ja vill göra vad jag själv vill göra, inte de som andra vill jag ska göra utan att ge mig några val. Men frågan är då hur vill man leva egentligen, på någon annans vis eller som man själv vill, de känns bara fel att inte leva som en själv! Jag har aldrig varit egoistisk förutom i somliga fall, men jag har alltid sett andra framför mig själv och försökt leva efter att andra ska säga hur jag tycker och tänker. Ibland står tiden verkligen stilla, men ibland beter den sig fruktansvärt konstigt. Hur ska man göra när man är kluven på mitten. Ibland leker man med tanken att återuppleva samma känslor som innan, men de händer inte. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: