Hylla lastbilschaufförer!

Asså Hej. Vad är de ibland man inte förstår när det gäller tider. Är det meningen att man ska börja sju och ha lunch rast 09:30? Är de okej att äta sin middag den tiden när man nästintill börjat jobba? Ska man behöva klara sig då ända till kl 16 : 30? Vad är logiskt för en människa. .. äter du middag kl halv tio? Sen ska du klara dig iallafall sex och en halv timme och om du tex jobbar på ett företag där du kör hela dagen.. Endel sträckor i lastbil kanske tar två timmar och ibland tio min.. men när hinner du isf åka in på affären och köpa nått tex mellanmål. . Gör man de 😕 Tänk om nått händer. . Bilen går sönder de kanske tar en timme att laga eller mer..Eller du kanske får blodsockerfall mitt på vägen. Vill verkligen bara upplysa alla som klagar på lastbilschaufförer jag gör de med men jag hyllar alla dem som kör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: