Själetspegel!

 
Ibland känner man sig helt tom i huvudet, hur mycket man än försöker att tänka så finns de ingenting! Typ som nu att försöka skriva om nått som sitter långt Inne någonstans men dem där förbannade meningarna vill inte komma fram! ! Men tänk så många gånger man ser sig i spegeln när man är extra nöjd med någonting. Man är så nöjd fram tills man får negativ kretik från nått håll. Och så är man där igen de spelar ingen roll om jag tycker jag är fin just idag för imorgon är jag lika negativ igen. Jag är fin, eller nej de finns dem som är mycket finare och de går inte att jämföra med. Man har alltid något man är missnöjd med men jag har fan massor. Glöm inte att ögonen ser in i stjälen de du ser där är sån persipersonen är !


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är fin vännen. De finns ingen bättre än du 💜. Love you 💜

Svar: Du är finast 💖
Alexiia silly

2015-03-27 @ 21:56:30
Postat av: Carro

Du är fin vännen. De finns ingen bättre än du 💜. Love you 💜

Svar: Tack underbara love u 💖
Alexiia silly

2015-03-27 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: