Ensam hemma.

Tja allihopa, ledsen att ni inte fått något att läsa på ett tag men har liksom inte fått någon tid. Sen onsdags fm har jag varit själv hemma. Dagarna går jättebra!! men på kvällarna kommer all ångest och alla hemska tankar tillbaka. Är så fruktansvärt besviken på delar av samhället, får man ens vara sjuk?? KäNnS iNtE sÅ! Har ringt skrivit och massa med FK som ska ge mig 80% av min lön då jag gick 50% i dec januari.... men nej INGA pengar har man fått. Min läkare har antagligen glömt mig för inget sjukintyg är skickad på 75% och hon ringde inte igår heller!!!! Tack för att jag har er alla och att jag får skriva av mig känns så bra. Ta hand om er massor med kramar från MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: